Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.Polityka Cookies
[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Baligród
  
17-08-2019, Sobota, 18:33


Jesteś tutaj :: eBIP :: ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Szukaj przetargu
Data rozpoczęcia przetargu: od: do:
Rozstrzygnięte przetargi Nierozstrzygniete przetargi Archiwalne


Strona:
[1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17


ZMIANY:
2019-08-13 11:41:28: Dodano plik Zalacznik_nr_2_do_formularza_oferty.doc
2019-08-13 11:41:18: Dodano plik Zalacznik_nr_1_do_Zapytania_ofertowego.doc
Więcej >>>
2019-08-13 11:41:07: Dodano plik Zalacznik_nr_1_do_formularza_oferty.doc
2019-08-13 11:40:53: Dodano plik zapytanie ofertowe.pdf

                                  

IX.271a.6.2019                                                       Baligród, dn. 12.08.2019 r.                                                                                                           

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

            Wójt Gminy Baligród zaprasza do złożenia oferty na  „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Baligrodzie w roku szkolnym 2019/2020 wraz z opieką”

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Baligród

ul. Pl. Wolności13

38-606 Baligród

Strona internetowa http://bip.baligrod.pl

E-mail: gmina@baligrod.pl

Godziny urzędowania: 7:00 do 15:00

 

II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie prowadzone jest na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO.

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na dowiezieniu                            i odwiezieniu uczniów do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II                                    w Baligrodzie w okresie od dnia 02.09.2019 r. do 26.06.2020  r. wraz z opieką                 na trasach:

Przywozy:

Trasa I /autobus nr 1/

07:20- 07:45 -Stężnica PGR- Baligród SP przez: Stęznica PKS, Bystre osiedle, Jabłonki PGR, Kołonice, Baligród góra, Baligród SP 

Trasa II /autobus nr 2/

07:30-07:50-  Nowosiółki Pohulanka – Baligród SP przez: Nowosiółki świetlica, Nowosiółki muzeum, Zahoczewie góra, Zahoczewie szkoła, Baligród SP

Odwozy

Trasa I /autobus nr 1/

12:25- Baligród SP – Jabłonki PGR przez: Stężnica PGR przez Stężnica PKS, Baligród góra , Bystre osiedle, Kołonice, Jabłonki PGR, Baligród SP

13:05 – Baligród SP

 13:20- Baligród SP – Jabłonki PGR przez: Stężnica PGR przez Stężnica PKS, Baligród góra, Bystre osiedle, Kołonice, Jabłonki PGR, Baligród SP

14:00 – Baligród SP

 15:00- Baligród SP – Jabłonki PGR przez: Stężnica PGR przez Stężnica PKS, Baligród góra, Bystre osiedle, Kołonice, Jabłonki PGR

 Trasa II /autobus nr 2/

12:25- Baligród SP-Nowosiółki Pohulanka przez: Zahoczewie szkoła, Zahoczewie góra, Nowosiółki muzeum, Nowosiółki świetlica, Nowosiółki Pohulanka, Baligród SP

12:53- Baligród SP

 13:20- Baligród SP-Nowosiółki Pohulanka przez: Zahoczewie szkoła, Zahoczewie góra, Nowosiółki muzeum, Nowosiółki świetlica, Nowosiółki Pohulanka, Baligród SP

13:48- Baligród SP

15:00- Baligród SP-Nowosiółki Pohulanka przez: Zahoczewie szkoła, Zahoczewie góra, Nowosiółki muzeum, Nowosiółki świetlica, Nowosiółki Pohulanka

Ogółem 173 km dziennie



Data składania ofert:
2019-08-20 15:00:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. zapytanie ofertowe 2.09 MBPlik PDF
2. Zalacznik_nr_1_do_formularza_oferty 61.50 KbPlik DOC
3. Zalacznik_nr_1_do_Zapytania_ofertowego 43.00 KbPlik DOC
4. Zalacznik_nr_2_do_formularza_oferty 24.50 KbPlik DOC
Autor: Seweryn Kulasa
Data: 2019-08-12 08:00:00
Udostępnił: Seweryn Kulasa
Data: 2019-08-13 11:40:25
Modyfikował(a): Seweryn Kulasa
Data: 2019-08-13 11:41:28

Rejestr zmian


ZMIANY:
2019-08-05 13:38:28: Dodano plik informacja inspektor.pdf
2019-08-01 12:32:23: Dodano plik pytania inspektor.pdf
Więcej >>>
2019-07-29 00:00:00: Zmiana numeracji  załączników oraz zmiana terminu składania ofert.  
2019-07-26 14:08:26: Usunięto plik zapytanie ofertowe.pdf
2019-07-26 14:07:55: Dodano plik Zał. nr 1f. Opis techniczny - kotły na pelet.pdf
2019-07-26 14:07:36: Dodano plik Zał. nr 1e. Opis techniczny - pompy ciepła.pdf
2019-07-26 14:07:17: Dodano plik Zał. nr 1d. Opis techniczny - instalacje fotowoltaiczne.pdf
2019-07-26 14:06:58: Dodano plik Zał. nr 1c. Opis techniczny - kolektory słoneczne próżniowe.pdf
2019-07-26 14:06:34: Dodano plik Zał. nr 1b. Opis techniczny - kolektory słoneczne płaskie.pdf
2019-07-26 14:06:14: Dodano plik Zał. nr 1a. Zestawienie poszczególnych rodzajów instalacji.pdf
2019-07-26 14:06:07: Dodano plik zapytanie ofertowe.pdf
2019-07-26 14:05:51: Dodano plik zapytanie ofertowe.pdf
2019-07-26 14:04:53: Dodano plik ogłoszenie o wszczęciu.pdf
2019-07-26 14:04:22: utworzono dokument

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego podczas realizacji projektu polegającego na dostawie i montażu instalacji kolektorów słonecznych, ogniw fotowoltaicznych, pomp ciepła oraz kotłów na pellet w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Baligród.

 

 

. NAZWA ZADANIA:

 

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego podczas realizacji projektu polegającego na dostawie i montażu instalacji kolektorów słonecznych, ogniw fotowoltaicznych, pomp ciepła oraz kotłów na pelet w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Baligród.

 

Niniejsze postępowanie dotyczy realizacji zadania w ramach projektu pn. „Montaż kolektorów słonecznych, ogniw fotowoltaicznych, pomp ciepła oraz kotłów na pelet w gospodarstwach domowych na terenie Gmin: Baligród i Wojaszówka” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej III. Czysta energia, Działania 3.1 Rozwój OZE Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, numer naboru: RPPK.03.01.00-IZ-00-18-001/16.



Data składania ofert:
2019-08-02 10:00:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Ogłoszenie o wszczęciu 867.09 KbPlik PDF
2. Zapytanie ofertowe 6.32 MBPlik PDF
3. Zał. nr 1a. Zestawienie poszczególnych rodzajów instalacji 784.73 KbPlik PDF
4. Zał. nr 1b. Opis techniczny - kolektory słoneczne płaskie 1.63 MBPlik PDF
5. Zał. nr 1c. Opis techniczny - kolektory słoneczne próżniowe 1.56 MBPlik PDF
6. Zał. nr 1d. Opis techniczny - instalacje fotowoltaiczne 1.37 MBPlik PDF
7. Zał. nr 1e. Opis techniczny - pompy ciepła 1.26 MBPlik PDF
8. Zał. nr 1f. Opis techniczny - kotły na pelet 1.75 MBPlik PDF
9. Zmiana zapytania ofertowego 6.40 MBPlik PDF
10. Odpowiedzi na zadane pytania 488.66 KbPlik PDF
11. Informacja o złożonych ofertach 323.99 KbPlik PDF
Autor: Seweryn Kulasa
Data: 2019-07-26 08:00:00
Udostępnił: Seweryn Kulasa
Data: 2019-07-26 14:04:22
Modyfikował(a): Aleksandra Scelina
Data: 2019-08-05 13:38:28

Rejestr zmian


ZMIANY:
2019-07-19 09:33:37: Dodano plik Żerdenka_38.pdf - przedmiar.docx
2019-07-19 09:33:17: Dodano plik Sskan19071909530.pdf
Więcej >>>
2019-07-19 09:32:58: Dodano plik Umowa Nr.doc
2019-07-19 09:32:38: Dodano plik oferta.docx
2019-07-19 09:32:26: Dodano plik Cisowiec_151.pdf - przedmiar.docx

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Zamawiający:

zaprasza do złożenia ofert na:

Modernizacje dróg dojazdowych do pól:

1.  Żerdenka dz. nr 38 w km 0+000 - 0+200, 200 mb,

2.  Cisowiec dz. nr 151 w km 0+000 - 0+230, 230 mb, etap I.

 

3.  Opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie modernizacji dróg dojazdowych do pół i lasów, zgodnie z załączonym przedmiarem.

4.      Termin realizacji zamówienia:

05.08.2019r. – 30.09.2019r.

5.      Okres gwarancji:

36 miesięcy

6.  Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:

100% cena

7.  Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy: złożyć w formie pisemnej  na Formularzu Oferty oraz kosztorysie ofertowym, w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 1 Sekretariat, do dnia 05.08.2019r.  do godz. 9.00 w kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem:

Modernizacje dróg dojazdowych do pól: Żerdenka dz. nr 38 w km 0+000 - 0+200, 200 mb,

Cisowiec dz. nr 151 w km 0+000 - 0+230, 230 mb, etap I.

 

1.      Miejsce i termin złożenia oferty UG Baligród, ul. Plac Wolności 13, 38-606 Baligród.

2.      Termin otwarcia ofert 05.08.2019r. godzina 9 00

3.  Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami Krzysztof Tokarz

4.      Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.



Data składania ofert:
2019-08-05 09:00:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Cisowiec_151.pdf - przedmiar 18.34 Kb
2. Oferta 14.33 Kb
3. Umowa 70.50 KbPlik DOC
4. Zapytanie 268.46 KbPlik PDF
5. Żerdenka - przedmiar 18.34 Kb
Autor: Seweryn Kulasa
Data: 2019-07-19 08:00:00
Udostępnił: Seweryn Kulasa
Data: 2019-07-19 09:32:06
Modyfikował(a): Seweryn Kulasa
Data: 2019-07-19 09:33:37

Rejestr zmian


ZMIANY:
2019-07-26 13:16:09: Dodano plik informacja.pdf
2019-07-10 13:31:34: Dodano plik Informacja z otwarcia ofert.pdf
Więcej >>>
2019-07-10 13:31:11: Usunięto plik Informacja z otwarcia ofert.pdf
2019-07-10 13:30:54: Usunięto plik Informacja z otwarcia ofert.pdf
2019-07-10 13:25:46: Dodano plik Informacja z otwarcia ofert.pdf
2019-07-10 13:02:11: Dodano plik Informacja z otwarcia ofert.pdf
2019-07-10 12:07:55: Usunięto plik informacja o zlozonych ofertac.pdf
2019-07-10 11:20:04: Usunięto plik informacja o ofertach.pdf
2019-07-10 11:18:52: Dodano plik informacja o ofertach.pdf
2019-07-10 00:00:00: Dodano plik informacja o zlozonych ofertach.pdf
2019-07-01 09:14:45: Dodano plik 2019-OJS122-298336-pl.pdf
2019-06-28 08:46:42: Dodano plik odpowiedzi na wszytskie zadane pytania.pdf
2019-06-24 12:07:10: Dodano plik WysyłkaZmianyOgłoszenia.pdf
2019-06-24 12:06:04: Dodano plik Zmiany do siwz.pdf
2019-06-19 17:56:40: Dodano plik Odpowiedzi na pytania - wszystkie.pdf
2019-05-22 14:16:24: Dodano plik KluczPub_Oferta_PostepowanieID_6c7dd4a0-cc2c-4d81-a5d5-bffd9497306b.asc

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu instalacji fabrycznie nowych urządzeń oraz wykonanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Energią pochodzącą z Odnawialnych Źródeł Energii, dla mieszkańców Gminy Baligród.

Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską pn.: „Montaż kolektorów słonecznych, ogniw fotowoltaicznych, pomp ciepła oraz kotłów na pelet w gospodarstwach domowych na terenie Gmin: Baligród i Wojaszówka” w ramach Osi priorytetowej III. Czysta energia, Działania 3.1 Rozwój OZE, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, numer naboru: RPPK.03.01.00-IZ-00-18-001/16.

 

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę i montaż instalacji fabrycznie nowych urządzeń, tj. kolektorów słonecznych płaskich (64 instalacje), kolektorów słonecznych próżniowych (86 instalacji), paneli fotowoltaicznych (125 instalacji), pomp ciepła (77 instalacji), kotłów klasy 5 na biomasę (13 instalacji) na terenie gminy Baligród, powiat leski, województwo podkarpackie oraz wykonanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Energią pochodzącą z Odnawialnych Źródeł Energii (dalej w skrócie OZE) dla 10% instalacji.



Data składania ofert:
2019-06-26 10:00:00
Data wpłaty wadium:
2019-06-26 10:00:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. SIWZ 12.28 MBPlik PDF
2. Ogłoszenie w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej 144.65 KbPlik PDF
3. Załącznik nr 1a 79.35 Kb
4. Załącznik nr 1b 1.49 MBPlik PDF
5. Załacznik nr 1c 1.55 MBPlik PDF
6. Załącznik nr 1d 1.25 MBPlik PDF
7. Załącznik nr 1e 1.26 MBPlik PDF
8. Załącznik nr 1f 1.67 MBPlik PDF
9. Załącznik nr 2 84.62 Kb
10. Załącznik nr 3 77.61 Kb
11. Załącznik nr 4 75.80 Kb
12. Załącznik nr 5 740.35 KbPlik PDF
13. Załącznik nr 6 76.09 Kb
14. Załącznik nr 7 1.13 MBPlik PDF
15. JEDZ 88.98 KbPlik PDF
16. JEDZ_XML 149.61 Kb
17. Klucz 700.00 B
18. Pytania i odpowiedzi do SIWZ 3.64 MBPlik PDF
19. Modyfikacja do treści SIWZ 324.13 KbPlik PDF
20. Zmiana ogłoszenia 73.79 KbPlik PDF
21. Zbiorcze zestawienie odpowiedzi 7.02 MBPlik PDF
22. Opublikowane ogłoszenie 70.20 KbPlik PDF
23. Informacja z otwarcia ofert 395.87 KbPlik PDF
24. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 1004.77 KbPlik PDF
Autor: Aleksandra Scelina
Data: 2019-05-22 14:00:00
Udostępnił: Aleksandra Scelina
Data: 2019-05-22 14:12:43
Modyfikował(a): Aleksandra Scelina
Data: 2019-06-24 13:00:17

Rejestr zmian

Przedmiotem zamówienia są usługi bezpośrednio związane z prowadzeniem gospodarki leśnej w Gminie Baligród w roku 2019.

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac leśnych z zakresu:

               I.         HODOWLI LASU

1.    Pielęgnacja upraw leśnych: 13,00 ha

              II.        OCHRONY LASU

1.     Zabezpieczenie upraw leśnych: 14,00 ha

             III.         UŻYTKOWANIA LASU

1.    Pozyskanie i zrywka drewna z lasów mienia gminy Baligród w łącznej ilości do 1000 m³

 



Data składania ofert:
2019-04-03 09:00:00
Data wpłaty wadium:
2019-04-03 09:00:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. SIWZ 11.75 MBPlik PDF
2. Ogłoszenie o przetargu 2.05 MBPlik PDF
3. Załącznik nr 1 41.00 KbPlik DOC
4. Załącznik nr 2 111.00 KbPlik DOC
5. Załącznik nr 3 33.00 KbPlik DOC
6. Załącznik nr 4 35.00 KbPlik DOC
7. Załącznik nr 5 38.50 KbPlik DOC
8. Załącznik nr 6 39.50 KbPlik DOC
9. Załącznik nr 7 35.50 KbPlik DOC
10. Załącznik nr 8 34.50 KbPlik DOC
11. Klauzula informacyjna RODO 21.12 Kb
12. Informacja o złożonych ofertach 251.90 KbPlik PDF
13. Ogłoszenie o zamówieniu 460.55 KbPlik PDF
Autor: Aleksandra Scelina
Data: 2019-03-27 10:00:00
Udostępnił: Aleksandra Scelina
Data: 2019-03-27 10:40:07

Rejestr zmian


ZMIANY:
2019-01-25 10:46:45: Dodano plik protokol.pdf

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Zamawiający:

zaprasza do złożenia ofert na:

dostawę posiłków dla uczniów szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Baligród.

 

1.  Opis przedmiotu zamówienia

 Przedmiotem zamówienia jest  dostawa posiłków dla uczniów uczęszczających do szkół na terenie Gminy Baligród .

Wykonawca dostarcza posiłki przygotowane przez stołówkę szkolną w Baligrodzie własnym transportem .

Sposób dowożenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej.

Posiłki dostarczane będą przez Zleceniobiorcę  od 01.02.2019 do dnia 31.12.2019 r. od poniedziałku do piątku w godzinach:

 - Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Nowosiółkach  - 11:50 ,

 - Niepubliczna Szkoła Podstawowa we Mchawie  - 10:25 ,

Posiłki muszą być dostarczone w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. 

 Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu:

 - decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o spełnianiu wymagań

 sanitarnych  przez środek transportu przeznaczony do przewozu potraw .

 

2.      Termin realizacji zamówienia:

od 01.02.2019 do 31.12.2019

 



Data składania ofert:
2019-01-25 09:00:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Zapytanie ofertowe 414.93 KbPlik PDF
2. Załącznik nr 1 28.00 KbPlik DOC
3. Załącznik nr 2 25.50 KbPlik DOC
4. Załącznik nr 3 24.50 KbPlik DOC
5. Wzór umowy 42.00 KbPlik DOC
6. Protokół z otwarcia ofert 259.99 KbPlik PDF
Autor: Aleksandra Scelina
Data: 2019-01-16 10:40:00
Udostępnił: Aleksandra Scelina
Data: 2019-01-16 10:45:03

Rejestr zmian

        Przedmiotem zamówienia są usługi odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady, położonych na obszarze Gminy Baligród i ich zagospodarowanie.

 



Data składania ofert:
2018-12-11 09:00:00
Data wpłaty wadium:
2018-12-11 09:00:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Ogłoszenie o zamówieniu 4.73 MBPlik PDF
2. SIWZ 10.11 MBPlik PDF
3. Załącznik nr 1 42.00 KbPlik DOC
4. Załącznik nr 2 19.09 Kb
5. Załącznik nr 3 21.57 Kb
6. Załącznik nr 4 15.05 Kb
7. Załącznik nr 5 150.00 KbPlik DOC
8. Załącznik nr 6 32.00 KbPlik DOC
9. Informacja o złożonych ofertach 315.95 KbPlik PDF
10. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 673.68 KbPlik PDF
Autor: Aleksandra Scelina
Data: 2018-12-04 12:00:00
Udostępnił: Aleksandra Scelina
Data: 2018-12-04 12:12:32

Rejestr zmian

Nowosiółki, 30.11.2018r.

Środowiskowy Dom Samopomocy
w Gminie Baligród
w miejscowości Nowosiółki,

Nowosiółki 3, 38-604 Hoczew

NIP 6881299604

Zapytanie ofertowe

 

Środowiskowy Dom Samopomocy w Gminie Baligród w miejscowości Nowosiółki zwany dalej Zamawiającym, zaprasza do składania ofert na:

„Dowóz Uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy”

 

1.   Przedmiot zamówienia – dowóz Uczestników (liczba ta jest zmienna, na dzień ogłoszenia wynosi 35) z miejsca zamieszkania do Środowiskowego Domu Samopomocy w Gminie Baligród w miejscowości Nowosiółki, i z powrotem, środkiem transportu Wykonawcy.

2.      Trasa wykonywanej usługi wynosi średnio około 160 km dziennie, tj. ok. 3 200 km miesięcznie.

3.      Termin realizacji zamówienia: 01.01.2019 r. – 31.12.2019 r.

4.      Szacunkowa łączna liczba dni świadczenia usługi od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. wynosi ok. 236 dni.

5.      Dowóz będzie odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, z wyłączeniem dni wolnych od pracy oraz 15 dni roboczych przerwy urlopowej. Dowóz odbywać się będzie z siedziby Środowiskowego Domu Samopomocy
w Gminie Baligród w miejscowości Nowosiółki lub z innego miejsca uzgodnionego
z Zamawiającym.

 



Data składania ofert:
2018-12-10 11:00:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Zapytanie ofertowe 1.55 MBPlik PDF
2. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO 15.86 Kb
3. Formularz ofertowy 29.50 KbPlik DOC
4. Załącznik nr 1 35.00 KbPlik DOC
5. Załącznik nr 2 29.50 KbPlik DOC
Autor: Aleksandra Scelina
Data: 2018-11-30 14:30:00
Udostępnił: Aleksandra Scelina
Data: 2018-11-30 14:26:31

Rejestr zmian

Baligród, 28.11.2018r.

 

Znak: IX.271a.12.2018

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Zamawiający:

zaprasza do złożenia ofert na:

usługi kompleksowego sprzątania budynków i lokali administrowanych przez Urząd Gminy w Baligrodzie, zlokalizowanych w Baligrodzie przy ul. Plac Wolności 13, ul. Plac Wolności 11 oraz Plac Wolności 9.

 

1.  Opis przedmiotu zamówienia

Usługi codziennego sprzątania własnym sprzętem przy użyciu własnych środków czystości przez wszystkie dni robocze miesiąca (bez sobót z wyjątkiem przeznaczonych do odpracowania za dzień ustawowo wolny od pracy i niedziel oraz świąt), średnio 21 dni w miesiącu, również w trakcie wykonywania remontów obejmujących: biura, korytarze, pomieszczenia socjalne, klatki schodowe, łazienki, hole.

2.      Termin realizacji zamówienia:

Od dnia 01.01.2019 do dnia 31.12.2019 r.

3.  Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:

Cena – 100%

 



Data składania ofert:
2018-12-10 10:00:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Zapytanie ofertowe 725.72 KbPlik PDF
2. Formularz ofertowy 31.50 KbPlik DOC
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 27.34 Kb
4. Wzór umowy 58.00 KbPlik DOC
Autor: Aleksandra Scelina
Data: 2018-11-29 08:00:00
Udostępnił: Aleksandra Scelina
Data: 2018-11-29 08:14:06

Rejestr zmian

                                                                                     Baligród, 23.10.2018r.

Znak: IV.721.26.2018

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Zamawiający: Urząd Gminy w Baligrodzie Plac Wolności 13, 38-606 Baligród,

 

zaprasza do złożenia ofert na: Podwieszenie przewodu oświetleniowego wraz z oprawami w m-ci Roztoki Dolne

 

1.      Opis przedmiotu zamówienia: montaż oświetlenia

2.      Termin realizacji zamówienia: 07.11.2018r. – 31.12.2018r.

3.      Okres gwarancji: nie dotyczy

4.      Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:  100% cena

 



Data składania ofert:
2018-11-07 09:00:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Zapytanie ofertowe 275.08 KbPlik PDF
2. Formularz ofertowy 14.07 Kb
3. Przedmiar robót 38.39 Kb
4. Projekt techniczny 9.84 MBPlik PDF
Autor: Aleksandra Scelina
Data: 2018-10-23 09:40:00
Udostępnił: Aleksandra Scelina
Data: 2018-10-23 09:46:28

Rejestr zmian


Strona:
[1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17

Urząd Gminy Baligród
ul. Plac Wolności 13
38-606 Baligród
tel. 013 468 40-77
fax. 013 468 44-08
gmina@baligrod.pl
www.baligrod.pl