Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.Polityka Cookies
[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Baligród
  
28-01-2021, Czwartek, 09:51


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Urząd Stanu Cywilnego


Do zakresu czynności kierownika Urzędu Stanu Cywilnego należy:

- sporządzanie aktów urodzeń,
- sporządzanie aktów zawarcia małżeństwa,
- sporządzanie aktów zgonu,
- prowadzenie spraw związanych ze zmianą imion i nazwisk,
- wydawanie wypisów z ksiąg stanu cywilnego,
- prowadzenie akt zbiorowych i skorowidzów dla ksiąg stanu cywilnego,
- przygotowywanie wniosków o nadanie medalu za długoletnie pożycie małżeńskie,
- prowadzenie korespondencji konsularnej.


Autor: Barbara Gawlowska
Data: 2008-02-22 00:00:00
Udostępnił: Krystian Hryców
Data: 2008-02-22 13:30:48
Modyfikował(a): Barbara Gawlowska
Data: 2013-01-22 10:32:53

Rejestr zmian


Urząd Gminy Baligród
ul. Plac Wolności 13
38-606 Baligród
tel. 013 468 40-77
fax. 013 468 44-08
gmina@baligrod.pl
www.baligrod.pl